مبنای تفکیک حلقات
يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۲۸ ب.ظ
شکلگیری هر حلقه با توجه به ارزیابی مخاطبان صورت گرفته است. به این معنا که اعضای هر حلقه ویژگیها و نیازهای نسبتا نزدیکی به همدیگر دارند.این حلقه در چهارچوب نظام آموزشی طراحی شده شروع به حرکت میکند.نظام آموزشی یک سیر اجمال به تفصیل، تنوع به تمرکز، عمومی به تخصصی دارد. هر حلقه بسته به استعداد و اقتضائاتش برنامههای خاص به خود را خواهد داشت. به عبارت دیگر کلیات و محورهای محتوایی در نظام آموزشی مشخص شده و جزئیات برنامه بستگی به مخاطبین و تحقق مناسب اهداف برنامههای قبل دارد.
- ۹۳/۰۳/۰۴